Jobbat....

Ja nu har jag jobbat två nätter med Uffe och Michael. Det har gått suveränt bra! Vi har så roligt jämt när vi jobbar..;)
Som tur var så fyllde uffe år.. och då hade han gjort en stor smårgåstårta med gravad lax på!! älskar gravad lax!!! =)
och michael hade tagit med sig några kilo Jordgubbar till efterrätt! mumma!
så jag kan då säga att vi har inte gått hungriga dessa två nätter..=)

Ska ta och göra middag snart... Det blir typ tacos med kyckling...=) och en jättegod röra som jennie lärt mig göra..;)
I helgen är vi ledig igen! Blir väl mest bara jakt skulle jag tro..?
Måste klyva ved också..,.. mycke som ska göras när man har hus... =) nog för att det inte är så stort men ändå..
Åsså är vi ju mycke och hjälper till i Ensamheten.. Där är det desto mer som ska göras!

Nä, nu skriker magen på nå käk!
KRAM!!!


Kommentarer
Postat av: Gisch

Ja det verkar ju gå förkylningar nu så :/ illa.

Har ni lust att följa med ut på fredag? är ju hösfesten på hotellet, yeey, det händer faktiskt nått, inte illa ;P

2008-08-27 @ 20:12:55
URL: http://gisch.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nej, det blir ingen utgång.. det får räcka känns det som..=) vi ska ha en myskväll tillsammans istället..;)

2008-08-27 @ 23:02:52
URL: http://heavenleigh.blogg.se/
Postat av: Gisch

Men om ni ändrar är det bara säga till ;) skulle vara så mycket roligare då.

Tror att kanske Lars skulle komma, han hade inte bestämt sig, så vi får väll se.

2008-08-28 @ 14:46:32
URL: http://gisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0