Lördag

Det känns så gudomligt skönt att inte vara bakis idag! =)
Klev upp kl 9 och satte igång med städandet.
Joel följde Morfar tidigt i morse för att ta bort hans hund. Det hade tydligen gått bara bra...;)
Nu har jag bara två rum kvar och sen är jag klar!
Pratande med favvo Anders för en stund sedan och han är i Vilhelmina!! =) yey!
Ska försöka att träffa han nu när jag liks ska till Vilhelmina.

Ikväll blir det surströmmingsfest på Malgonäs! =)
Det blir jag,joel,mamma,pappa,henke,susanne,bertil,ola,erik,farmor,sonja & Leif. Det va en del!
Brorsan är i Stockholm för att tatuera sig idag.. han kommer hem imorn!
Ska bli spännande att se resultatet!

Ilex har blivit helt suverän! Det går jättebra med att få honom rumsren! Nu går han och sätter sig vid dörren när han vill ut..=) å han har blivit så stoor!! han kommer helt klart att växa om Acce! Han behöver inte växa mycke till för att bli större än han! =) Alla som vi möter frågar om vi skaffat en varg! han ser ju ut som en iofs! =)

Joel är på Konsum nu och handlar lite smått och gott! Sen drar han iväg på skjutning och jaktmöte..=) hoppas han vinner tävlingen! =)

nu ska jag gå och laga mat! Sköt om er alla!! =)


Ilex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0