Det nalkas mot jul.... .. ...

.. ... .. så att säga...

Fy faaen va vi har kämpat inatt tycker jag! =/
kommer att vara så trött idag...=(
men men..

Idag (tisdag) åker vi till Borgafjäll... kommer tillbaka den 26.e.
Ska bli himla spännande att få fira Jul där faktiskt.. vi har ju varit hemma hos oss på Malgonäs i alla år.. kan vara spännande att få göra nånting annat nångång också..;)
Nu kanske man kan få se på Kalle Anka utan att behöva stå och jäklas med en massa mat...? ;)
Roligt att Susanne och Beppe m.familj kommer...;) vi har så otroligt roligt tillsammans! Dom är verkligen guld värda..=) är så glad att dom har flyttat hem till Vilhelmina..=) nu får man då träffa dom lite oftare..;)

Åsså kan jag förtälja att jag ska börja plugga till Undersköterska i Januari här i Storuman... Känns jätte pirrigt!
Spännande! ;) Har redan beställt den första boken.. Vi ska läsa om Medicin..=) mitt favvo ämne!

Nä, nu är det ca 2.5 timma kvar på det här jobbiga passet... fy ändå!

God Jul på er alla!! Hoppas att ni får en toppen Jul!!
=)

Puss och Kraam!! ;)
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Gisch

Dags för uppdatering tycker jag :)

2009-01-06 @ 14:51:07
Postat av: Gisch

Hej babe!

Tycker verkligen vi borde ta en dejt snart, och typ dra en fest nån gång också :)

Jag ska ju fara till Jokkmokk på fredag och blir borta typ 10 dagar, men efter det har jag tid för dig vilken dag som helst ;) hehe.

Kraaaam

2009-01-27 @ 22:06:12
Postat av: Maria

Men hallå! Du måste ju uppdatera! Blindstyre =)

2009-02-03 @ 18:06:32
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0