Onsdag hela dagen..

jahapp...
fy va tråkigt det är att städa!! =( jag spyr!!!
jag gör vad som helst bara jag slipper... men vid närmare eftertanke så inser jag att jag är illa tvungen att göra det själv!
Man skulle ha bott i en garderob! tjocka tjocka åsså har man städat klart!

Låtar just nu:
Katy Perry - Hot `N Cold
Brad Paisley - Whiskey Lullaby Feat. Alison Krauss
Lill Lindfors - Rus

Tjockboff!

Här kommer lite (sandra har tråkigt) kort.. ;) haha!




Ja... har man tråkigt så har man tråkigt...
Idag är det onsdag imorrn är det torsdag! Dagarna går men snoret består.




Såhär glad är man när man jobbar natt! ;)

Nu ska jag laga mat!
Vi ses väl om vi inte får nå fel på öga! ;)



Kommentarer
Postat av: Gisch

Haha, söta!

Vems glasögon?

2008-11-12 @ 19:10:02
URL: http://gisch.blogg.se/
Postat av: Anonym

undrar fortfarande

2008-11-27 @ 11:26:36
Postat av: Sandra

jag kan ju för fasen inte skriva till nån som inte ens kan säga vem som frågar!! ge upp!

2008-11-28 @ 17:26:29
Postat av: Karin

Jag heter Karin och undrar fortfarande

2008-12-01 @ 10:38:03
Postat av: Sandra

känner jag dig lr..?

2008-12-01 @ 17:06:41
Postat av: karin

Ne, å jag känner inte dig. Jag menar inte detta för att vara elak. Jag tycker att det skulle vara tråkigt om det skulle vara sant för att jag tycker att ni passar ihop...

2008-12-01 @ 21:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0