Storuman igen....

Nu är man tillbaka igen...=)
skönt att man fick komma bort en stund..;)
Har varit på älgjakt i Granåsen, gick väl inte så bra som vi trodde..? men men.. Har även hunnit med att vara på städparty...;) nice*
Igår va jag och jessica ute och raggade i raggarbilen..;) sjukt kul! Vi va iväg en sväng på Volvonäset också..=)
Sen for vi till conny och käka mat,fika och drack kaffe... Jag hann till och med att klippa både Conny och Jonas;) dom blev så fina! ;)
Sen drog vi nån ragg eller sju och sen tog jag med mig Jessicas bil..=) vi hade tänkt luncha idag..;) så då åker jag och hämtar henne på jobbet..=)

Nu ska jag lägga upp nå bilder...=)
Puss*
Mamma tycker om Tyson!
Mamma Älskar Tyson!!

Satt på pass!
Har suttit på pass!

Det blev en liten kalv.
Blev en liten kalv på fredagen.. Grattis Roger!

Har man tråkigt så har man! =)
Har man tråkigt så har man!

Jonas älskar chips!
Jonas älskar chips! ;)

Farsan
Far

Jag och Jessica! ;)
Jessica och Jag*

Over and Out

Tack för mig!
Puss

Kommentarer
Postat av: Gisch

Nu tyck jag du är dålig på att uppdatera ;P skärpning.

Måste ta en tjejkväll snart?! :)

Kram

2008-10-21 @ 12:53:22
URL: http://gisch.blogg.se/
Postat av: jessica lundström

Du är utamnad, läs min blogg för mer info.

2008-10-25 @ 23:16:50
URL: http://lappjess.blogg.se/
Postat av: Magda

Du har blivit utmanad! Kolla in min blogg.:D

2008-11-04 @ 12:40:17
URL: http://catan.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0