Torsdag

Idag har jag tvättat allt!! känns skönt! =)
Sen drog jag och Carol iväg och drack kaffe och pratade om liiivet..;) hehe! jäkla tur att hon finns! hon betyder verkligen! ;)
sen for jag hem och tryckte i mig en Red Bull.. stod och hoppade några minuter tills blodet smakade vitlök...
Efter det pratade jag i telefon tror jag? med en babe! ;)
Inte så lätt att minnas allt? .. hm..?
Sen drog jag och Ilex iväg till Gisch..;) vi har pratat,skrattat,halvätit en korv, kollat på Idol,jag drack en red bull (ovanligt), käkat popcorn, snusat och raggat...;) väldigt bra kväll! =)
Imorn ska jag till Marina i Långsjöby och käka sallad med några andra goa vänner...=)
Nä, nu ska jag hoppa i bingen och sova en stund..

Vi ses! Om vi inte får nå fel på ögonen..;)

Over and Out!






Som Björn Ferry säger:
"Idag är det torsdag. Igår va det onsdag. Dagarna går men snoret består."

Kommentarer
Postat av: Gisch

Tack detsamma ;) man får sig alltid ett gott skratt med dig, samma humor :P haha.

Kraam

2008-10-03 @ 07:09:28
URL: http://gisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0