Tisdag!

Imorn ska jag jobba en dag.. suck och åter suck!
I hate it! Jag avskyr verkligen att jobba dag! Som tur är så kommer jag att jobba på mitt "gamla" hus... A-huset...=)
men men.. ska ta mig i kragen och gå dit med ett leende i morn bitti! ;)
Har börjat att städa altanen.. men det går väääldigt segt...=/ De va ju så mkt jag skulle hinna med idag... istället låg jag i soffan och säcklade.

Nu ska jag försöka att fundilera ut en lämplig middag såhär på tisdagskvällen...? hmm.. känns som att de inte blir nå avancerat..? En bit korv kanske?

Jo föresten! Ska jobba natt i helgen.. Det blir jag uffe och joel.. blir nog bra! väldigt mansdominerat men annars ok...=)

äh!
Sandra ska börja träna så fort hostan är bortblåst!
nu känner jag att min inspiration sticker sin kos!

Adjöken!
/Sandra


Kommentarer
Postat av: Gisch

Hej hej babe! jadå, när du har tid och lust, bara att höra av dig ;)

Kraams

2008-09-30 @ 19:20:33
URL: http://gisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0