sådärja!

nu va sista natten snart avklarad! ;) känns så bra! =)
det har varit tre dryyyga nätter.. huvva!
Fick min dator igår föresten. Den va väldigt fin=) nu gäller det bara att fixa internet.. fast det är ju inte det lättaste må ni tro.. finns ju en uppsjö av en massa hastigheter och erbjudanden... uh! får nog ta och fråga nån som kan det där...


Har kikat lite på yr och smhi, som det verkar ska det bli fint väder idag..=) Hur som helst så blir det fiske med Robert och Conny...
Inom kort så kommer jag att lägga upp en massa bilder från förra helgens 30-års kalas;) mycke trevligt!
Ikväll ska vi få fika hos Erika och Mikal har jag hört ryktas om...? ;) efter det blir de mys ;)
Nä, nu blir det att svi av morgon rundan och sen hem och göra sig i ordning inför dagens bravader...


Puss på dig going ;)

/Sandra

Kommentarer
Postat av: Maria

Den ser kanon ut nya datorn, ser ut som... hmm... min =) Hoppas det löser sig med internet åxå! Ses på måndag.

2009-04-25 @ 09:44:53
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Gisch

Klaart du är braa, bäst ;) you know. puss

2009-04-25 @ 10:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0