Tillbaka på jobbet....

Jajjemän det stämmer! Jobbar nu min andra natt sen jag blev sjuk. Känns skönt att vara tillbaka men man känner sig verkligen som en vikarie när man har varit borta så pass länge. Det skulle nästan sitta fint med en inskolningsnatt ;)
Nämen jag tycker att det har gått riktigt bra! Ska även ta på mig att jobba extra i helgen.. det känns väl mindre bra..
På Måndag börjar skolan igen.. känns tungt! Men förhoppningsvis så går dessa två terminer utav bara farten och rätt som det är så är jag färdigutbildad Undersköterska! ;) Klart och betalt!
Nu när jag äntligen börjar friskna till så har gubben åkt på en rejäl förkylning.. han hade riktigt manlig röst när han ringde mig igår morse;) En riktig whiskeyröst! Men nu är jag ledig 2 dagar så då ska jag se till att ta hand om han och hoppas att han blir frisk!
Hoppas hoppas att jag får ta bilen så fort som möjligt så jag får flytta snart! ;) Den där lägenheten är inget annat än en plåga.. jag trivs inte i lägenhet. Så enkelt är det! När man är uppvuxen i en skog så faller det sig helt naturligt att tycka illa om hundratals förbipasserande bilar dygnet runt! Nä tacka vet jag att vakna upp till tystnaden eller som det är just nu (ett sågverk) men det gör mig ingenting så länge jag slipper fängslas i en otäck lägenhet på högsta våningen!
Är på nattpatrullen inatt, fick just ett larm så nu ska jag sticka iväg fort som attan!

Jag är lycklig!! ;) och väldigt kär!
Puss på dig Älskling för att du är så underbart bäst på att vara en perfekt partner! =)
En puss också till mina goa svärföräldrar som låter mig sova hos dom! Helt perfekt!

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0