livet...

Sitter på jobbet med Uffe och Mikal, jobbar med dom i helgen;)
Min karl och Arn kom förbi på jobbet igår kväll och tog en köpp kaffe;)
Fick en riktigt god middag igår av Robban... vi va hemma hos Barbro och Sören.. Han lagade till en riktigt god förrätt till följd av en fågelgryta;) MUMS!! Min karl han kan! ;) en riktigt duktig kock!
I veckan blir det jobb och skola och nattmöte på jobbet.. Robban åker till Umeå på torsdag med jobbet.. kommer hem på fredag. Så då får jag och lille Arn klara oss själva;) Det kommer nog att gå alldeles perfa!
Nästa helg ska jag och Robban till jaktkojan och mysa... förhoppningsvis så tar "farmor" de stora hundarna och "mormor" tar den lille;)
Än så länge så går det jättebra med Arn! Hemma i Lönnberg så sköter han sig riktigt snyggt! Då får han springa lös hur mycket han vill... Men hos barbro har han lyckats med både Nr.1 och 2 den rackarn! fast är man bara några veckor gammal så är det inte så lätt!
Hoppas jag får iväg lägenheten så jag blir kvitt den! Då blir det bilköp och flytt ut på landet ;)
nä nu ska jag gå och ta mig en kopp java med grabbarna och kika på UFC! ;)

Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Morsan

Hejsan Gumman!

Sitter uppe pga hostan och nackvärken ska snart på jobbet efter 3v sjukskrivning Puss// Kram

2009-08-24 @ 04:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0