Midsommar!!

En timma kvar av passet och sen är jag ledig! tjollahopptjollahej!! ;)
Det har gått kanon bra dom här två nätterna! =)
Ska sova en liten stund idag.. sen skulle baby väcka mig kl ett och sen sticker vi till lönnberg. Måste självklart duscha och fräscha till mig innan myrlund men sen är det midsommar!
Inatt har vi kikat på älgjakt,björnjakt och lodjursjakt! =) Mycket sevärda filmer! Rasmus gör bra filmer men jag blev lite förbaskad när dom hade 5 hundar på en björn! hmm! Ganska bra onödigt! Åsså är det ju ett plus att hundarna är kopplade när ett lodjur har "träat"! Kunde ha gått jäkligt illa de där!  Men men.. i övrigt så va det bra filmer!=)
På lördag åker vi till Bergnäs. EO är redan där. Blir ju så långt mellan gångerna han är hemma så det är lika bra att passa på=) Planerna är väl fiske i allra högsta grad och mys med robbans släkt! ;)

Nu ska jag göra klart medicinerna och sen kvällar jag!

Älskar dej Robban! Du är mitt liv! ;)



Trevlig Midsommar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0