Sommar!

Har nyss vaknat... fy vilken jobbig natt.. Känns som att man har varit ute hela natten och inte gjort nån nytta inne på Tranan. Men men.. Tror att jag ska sätta mig i solen och steka nå fläsk en stund och sen duschen. Jag och Jessica ska försöka hinna slinga hår och sen äta en go middag=)

Hoppas på Lycksele på fredag! ;)
Nu är jag ledig fram till nästa vecka! känns inte helt fel..=)
Längtar till Augusti! det blir en rolig månad för jag och älsk! fast jag är liks så lycklig så varenda månad känns suuper! =)

Robban du gör mig verkligen till en lycklig tjej! är så nöjd!! =)

Såg en riktigt bra film igår innan jag stack iväg på jobbet! Stora älgar i USA... whohooo!!! Det är verkligen stora djur det där! Det är inte som våra pinnoxar här i sverige inte.. =)


Ha en bra dag! ;)
Puss och Kraam




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0