långtråkig dag..

usch vad jag är dålig på att skriva i bloggen..
jag måste allvarligt ta och skärpa mig!
Är en långtråkig dag idag.. jag vette tusan vad jag ska hitta på..?
Har städat och dammsugat lite,matat fiskarna,duschat och betalat nå räkningar..
Tror att jag ska gå ut och kamma Scott en gång till, kammade han igår och det såg ut som den värsta slaktplatsen efteråt! Det va mycke hår som skulle bort! ;)
Gubben kommer inte hem förän ikväll nångång.. så nånting måste jag ju roa mig med;)

På fredag blir det midsommarfirande i Myrlund! det blir super! =)
Här kommer lite bilder från Bergnäs i helgen! =)

Bror och Gubben i båten..

Fisket var inte det bästa!

Syskonen

Min karl!

En helg i Bergnäs får definitivt fyra av fem toasts! Kanonkul!! ;)

Kortspel på hög nivå! =)

Lillebror!

Det var det!
Love you Honey! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0