Idag är det torsdag igår va det onsdag. Dagarna går men snoret består...

mm.. country killen.. mm.. country killen...
I love it! ;) När Galenskaparna sjunger den låten så blir man bra blödig...=) åh!
Och vad har jag då gjort idag? Jo!
Jag har kämpat vidare med alla patientfall.. åsså har jag ju självklart hejat på Maxim Tchoudov i skyttet! Ferry sköt fullt men åkte inte i samma tempo som han i vanliga fall brukar! Gick in som trea i mål men hamnade på en 7.e plats! En helt godkänd tävling!
Anna-Carin Olofssons gevär är tydligen på villovägar nånstans mellan Vancouver och Trondheim, så det blir reservgeväret för hennes del idag.
Snart börjar Damernas sprint! Heja HELENA!! Som också leder den totala världskuppen! =) Bra jobbat!
Nog om det!

Min nacke är kass! eller om jag ska vara ärlig, den är värdelös! kan inte ens ha en tröja på mig så den nuddar nacken.. ont ont! Det är väl tydligen bara grisslakt som återstår! =) nämen skämt åsido! Jag måste verkligen fixa eländet!
I helgen blir det jobb! Kommer att jobba med Eira och Jennie tror jag? kanoners! ;)

Iövrigt så jag är jag bara glad! ;)
tralalala!

nä, nu ska jag ta en värktablett och parkera i soffan och invänta sprinten! ;)

Over and Out!
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0