så där ja!

Nu har jag och Erika varit och handlat mat inför helgen åsså va vi förbi på systämet och köpte lite smått och gott.. Jag va nästan rädd att jag skulle köpa för lite dricka, men när jag hade packat i alla kassar så sa jag: ska jag verkligen ha allt det här??!! haha! aja, blir det över så blir det!
Igår va de ju tänkt att jag skulle jobba natt på mitt vanliga jobb men så ringde polisen och ville ha mig på station så det blev att vakta istället..;) men inatt ska jag på Tranan.. fy fåån va trött jag kommer att vara imorn!
hur som helst! vi åker väl imorn när jag har vaknat till.. tjoho!

Jessica lockade mitt hår i veckan.. såhär blev det! haha!

och såhär såg det ut dagen efter!

Tröttballe!
;)

Har man tråkigt så har man! ;)

Avslutar med denna bild! ;)

nä, nu ska jag hopp i sängen och sova lite så jag orkar jobba inatt..;)

Ps: jag är fortfarande på smådåligt humör!
Ds.

Over and Out/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0