Snart har jag helg?

Vet inte om jag får så mycke helg egentligen? men alla dollars som skramlar in behövs! He löva ja! ;)
Känns jäkligt bra att ha jobb faktiskt.. =) Nu har jag varit på Tranan bra länge och trivs fortfarande riktigt bra! Tacka vet jag att jobba natt! Det är ju så gudomligt om man ska jämnföra med hur det är att jobba dag. Trivdes inte alls på dagen, det va bara inte alls kul att kliva upp och gå på jobbet.. Inte för att jag är speciellt morgon trött, jag trivdes inte helt enkelt!

Ska ringa till mor när jag har vaknat (idag) och fråga hur dom hade det igår. Alla på pappas jobb kom till vilhelmina och bowlade en stund och sen blev det go mat´n på Malgonäs.
Här kommer en liten bild på hur vackert det är på näset.. måste även tillägga att jag INTE bor i det där skrutthuset;)

Vackert se nanting! ;)

Åsså har ju lille bror gått och blive 17 år! helt otroligt!
Grattis lill-fis!

Jag ids inte ens skriva nån kommentar på denna bild! jag tror ni ser vad han har i munnen! =)

Blev lite nostalgisk här ett tag...

Jag och gisch kör racing med madrassen! ;)

Jag och Tordan dansar till Ola Salo i melodifestivalen! ;) haha!


Vette fasen vad jag håller på med?


Se så fint dom ligger;) Fin Ebba och Fin Acce;)


Visst saknar jag hösten....

ja ja... nu måste jag gå och göra nån nytta..=)

Over and out! =)
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Gisch

åh, roliga tider :)

2009-03-22 @ 12:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0