en ny vecka...

Nu har jag klarat av den här helgen också! Har nästan nyss kommit hem från jobbet så nu har jag slängt i mig lite käk och ska snart vidare på skolan. Jag måste säga att det är ett h-vete att jobba natten och sen sitta på skolan och försöka få nånting gjort en hel dag utan sömn.. man blir nästan deppad... Fast nu är de sista gången för vi slutar ju snart och jag är ledig nån helg framöver..=)
Idag efter skolan åker jag till Lönnberg för att sköta om vilddjuren.. Dom fick jag på köpet i och med att jag träffade min karl;) Min "storebror" Robin kommer till Storuman idag på en snabbvisit=) det ska bli himla kul! har inte träffat han på mer än 5 år!

åh jag har sån ångest! jag har inte haft möjlighet att jobba med skolarbete en endaste gång i helgen! Det känns så ovärt att bara sätta sig ner några enstaka minuter. Helst ska man ha flera timmar ledig till skolarbete så man slipper tänka på att man ska hinna sova så man orkar jobba natt.. aja.. får lägga på ett järn på skolan måndag,tisdag och resten av veckan istället..=)

Mitt hjärtegull kommer inte hem från stan förän på tisdag kväll.. på onsdag ska jag till vilhelmina för sjukhusbesök och sen blir det jobb ons, tors... i bästa fall hinner vi träffas en snabb sväng efter att han slutar jobba på torsdag...=) men de kändes alldels för länge... Tur är väl att jag får mysa med Krutt och Scott ikväll;) mina killar!
Får väl se vad som händer i helgen.. Skulle inte vara helt fel med en grillning faktiskt! ;)

nä, nu ska jag jobba! Bjuder på lite blandade pics! ;)
Kraaam

Bäverjakt

Robert O ;)

Skinnjacka ja tack! ;)

Min kille Scott!

Min andra kille Krutov!

Fick denna keps av Kurtan! Tack! ;)
Nä, nu ska jag iväg på skolan snart och plugga!
Puss på er alla!
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0