Lördag

Ja nu har det blivit lördag!
Klockan är bara ett på natten och jag är redan trött, det rimmar dåligt..
Hur som haver.. ...
Jag har då äntligen fått till mitt internet nu, det enda som strular är MSN... får icke det att fungera. Så om nån känner sig villig att hjälpa mig så varsegod!
Jag och Robert va förbi hos Connylainen en sväng (igår) och fick oss nå kaffe;) Fick även kika på bilderna från 30 års kalaset.. och som vanligt så gör man sig såååå otroligt bra på kort! fy feun! Nästa gång nån tar fram en kamera så får dom gott nöja sig med mitt bak huvve!

Känns lite trist att inte kunna fara ut på isen å pimpla längre.. =( Finns de nå mysigare? synd bara att man inte har kommit sig ut mer än vad man har gjort.. ja ja..
Får väl ta igen alla fiskar jag har missat nu i sommar i stället...=)

Men nu banne mig är jag ledig några helger framöver! är såå less på att jobba helg! Det är så trist! dels för att man vill ju hinna sitta i lugn och ro nångång med skolarbete utan att behöva bekymra sig över att man måste på jobbet... åsså för att man inte kan starta igång nå större projekt.. Skulle ju vilja måla och tapetsera.. Men de hinns väl sedan hoppas jag!
Nu ska jag ta och drick en kaffe kopp och knata iväg och göra 02.00 rundan här på bygget!

Adjöö...
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0