Jag är...

trött!
Nu har jag klarat av 2 nätter av 3. Puh! Det har faktiskt gått riktigt bra inatt=) Jag sov riktigt bra igår så jag va verkligen i form! Nu ska jag ta och käka lite gröt och sen blir det att sova. Läääänge! hoppas jag iaf;)
Lillgubben kom till Storuman igår och lagade go middag åt mig;) Jag har världens bästa karl! ♥
Vi åt middag och sen va vi och körde en liten sväng och kika på nå spår.. Sen fick jag en puss och drog iväg på jobbet i halkan. Har nog universums sämsta däck!
Till veckan blir det skola och jobb. Sen en ledig helg. Man ser verkligen fram emot lediga helger;)

Nä, här blir det inte mycket gjort! Tack och Adjö!
Älskar dig Robban! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0