lite uppdatering och lite bilder...

jag är kass på att uppdatera den här bloggen.. brukar försöka att skriva när det blir en lugn stund här på jobbet. Men på alla dom här 5 nätterna så har det inte varit speciellt lungt. Gubben är fortfarande kvar i Bergnäs.. han har inte fått tillbaka krutte från skogen nämligen. skithund! Dessutom har batteriet på halsbandet dött så vi har ingen riktig koll på vars han håller hus? Om han inte får tillbaka honom innan morgonen så åker jag upp och hälper han att leta redan på hunn. Känns inte nå kul att ha vovven ute i skogen när han säkert är jätte jätte trött och jätte jätte hungrig och långt hemifrån. Det är ju såå typiskt när man har skola imorn dessutom. Men det känns som att jag hellre vill få hem han så man kan få lite lugn och ro i kroppen.

Jag är något seg efter denna 50 timmars vecka=( tur att man inte har det såhär oftare!
är alldeles för seg i skallen för att skriva nånting vettigt just nu... lägger upp nå blandade bilder i stället!

Västerbottensostpaj med gravad lax och rom;) mumma!

Arn den förskräcklige! ;)

Han är så tjusig när han biter fast läppen! ;)

Det ska börjas i tid!

Jag och bror på upptäcksfärd i Dorotea.

Skytte på inte alls speciell hög nivå! =)

Övning ger färdighet sägs det!

Tack och Adjö! ;)



/SandraMarie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0