Älgjaktspremiär 2009!

här sitter jag och snorar och hostar... blev ingen älgjaktspremiär för mig.. forhoppningsvis så hinner jag till helgen eller nästa vecka istället.. ;)

Dom jagar liks på b-licensen nu i granåsen så jag får sikta in mig på nästa vecka..=)
Jobbade fredag och lördag natt... men igår mådde jag inte alls bra så jag fick ringa och sjukanmäla mig. Håller tummarna på att jag ska bli frisk så jag hinner vara på skolan nånting i veckan..=)
Köpte mig en bil förra veckan! Jag är jättenöjd! =) Känns skönt att man slipper tigga om skjuts hela tiden och att man kan köra och tuta när man vill ;)
Nu har jag adressändrat så nu bor jag i Lönnberg tillsammans med Robban, Krutte,Scott och Arn;) hela konceptet känns lite mansdominerat;) men det ska jag nog klara av..=) Trivs kanon bra i lönneberga! Det är ute i skogen men ändå bara 1 mil från civilisationen;) Helt perfekt!
Mamma, Pappa och Henke kom förbi i lördags och åt middag med jag och robban..;) Vi bjöd på den berömda Älgskavsgratängen;) den blev väldigt lyckad tyckte Malgonäsarna! ;) dom sa att det va det godaste som ätit på länge...=) Det är bra betyg!
Mamma blev väldigt förtjust i Arn! jag tror att hon ville ta med honom hem! ;)

Nä nu ska jag ta och försöka friskna till lite;)

Puss på dej min älskade Robert! Du förgyller mina dagar! ;) Älskar dig så mycket!

/SandraMarie

Kommentarer
Postat av: Morsan

Hejsan Jajja!

Tack för senast! det var suuuuuuper gott tyckte vi alla 3. Och lill plutten Arn var så söt tänker nog låna honom framöver. Hälsa Robert från oss :-))

2009-09-07 @ 20:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0