jobb,plugg,jobb,plugg.. .. .. ..

jag hinner verkligen inte med att göra allt skolarbete.. blir så frustrerad och irriterad! Det är så viktigt att få sova ordentligt när man jobbar natt men sedan skolan började i höst har jag inte sovit nå mycke alls! Att jobba 10 timmar och sova 2 är inte normalt! (djup suck)!
Det går då bra på jobbet just nu iaf, än så länge.. förhoppningsvis så sover jag en massa timmar när jag kommer hem men det är ingen självklarhet när man bara ligger och tänker på den där jäkla läxhögen som bara växer och växer! Ska iaf försöka att sätta mig ner när jag har vaknat och kämpa på en stund.. Om inte annat får jag försöka göra lite på jobbet när det bli en lugn stund..=)
Carola hade med sig en massa goda grönsaker och dipper inatt! mm! i like it!! ;) länge sen man åt nånting sånt gott! ;) mumma!
Va hem till vilhelmina i tisdags för att umgås lite med mami och bror.. körde till Granåsen på torsdagen och träffade jägarna över en kopp kaffe;) mycket trevligt!
Robban hade ju sparat ut till slutspelsskägg... men döm av min förvåning så rakade han bort rubb och stubb igår!! jag höll inte ens på att känna igen min egen karl?! ;) jämarns se fin han blev! Han, Arn, Barbro och Sören åkte till Begnäs igår.. Dom ska jaga lördag och söndag så förhoppningsvis så går det bättre för Robban än för älgarna=)

Jag och Erika va och kikade på Flickan som lekte med elden igår (fredag).. den va riktigt riktigt bra! dock ganska otäck men ändå bra!
När jag va hemma på näset så rensade jag lite bilder från kameran.. tänkte jag skulle lägga upp några av dom här. Det är verkligen en blandad kompott!





Den sanna kärleken liknar cirkeln, och cirkeln har inget slut. ;) Älskar dig Robert!

Kommentarer
Postat av: robban

älskar dej me gumman!

2009-09-19 @ 15:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0