längtar till helgen... ;)

ja nu har jag två nätter att jobba innan jag får helg.. På fredag åker Jag och älsklingen till Bergnäs! Jag längtar redan=) Det är så mysigt där! Förra helgen vi va där så pangade vi ner lite fåglar...;)

Nu till helgen blir det en repris av förra men den här gången ska vi försöka att skjuta fåglar som går att äta=)
Jag och Barbro har planerat helgens mat iaf! Idag (torsdag) ska vi göra en Västerbottensostpaj som vi ska toppa med rom och gravad lax.. kanske nån skörv uppe på men det får vi väl se...=) Den ska avnjutas på fredagkväll när vi kommit till stugan. På lördag blir det lammbog med klyftpotatis och kantarellsås och söndag kanske det blir fisk..;) Vi ska dessutom röka en del kött i helgen så det blir som en riktig mat-helg det här...=)
Har varit lite i lägenheten och stökat omkring.. tror att jag ska ta släpvagnen och ta en ordentlig flyttdag istället.
I övrigt så är jag nöjd med det mesta..;) det finns ett minus och det är skolan.. jag orkar inte och jag vill inte.. suck! Jag måste försöka att härda ut men det är så tröttsamt när man har så lite tid..

Ska föresten lägga upp nå pics här på bloggen hade jag tänkt..=) Men det får bli en annan dag..

Nu ska jag springa vidare och hoppas att tiden går fort inatt!

love you robban;)
Puss!!


/SandraMarie


Kommentarer
Postat av: Morsan

God morgon Jajja!

Snygg bild ! Förstår att det är tufft att både jobba och plugga men försök att sätta en viss tid varje dag för skolan annars blir det tungt......

Puss&Kram morsan :-)

2009-10-01 @ 06:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0