Torsdag...

Jobbade nu natten som va tillsammans med Ull Ull och Jessica..;) Det gick kanon bra! Nu inatt blir vi ett nytt gäng..=) Arn har varit hos Camilla idag..;) det hade tydligen gått jättebra! han hade busat med hundarna och barnen så han var riktigt riktigt trött när jag skulle hämta han..=) sötnos!
Robban och Sörre kom hem med nå kött igår.. Sålde lite till Faster så hon kom förbi och hämtade det..=) Det kommer mer kött sedan så vi blir då inte utan..
Imorn ska jag lämna av Arn hos Camilla en liten stund och sen efter att Barbro har slutat så ska vi käka en gomiddag och dricka ett glas rött;) Det ser jag fram emot!
Gubben fick skjuta en kviga idag! Bra jobbat!
Jag känner mig sååå stressad inför skolan! jag blir fullkomligt bokstavligt Galen!!!! Det är så mycket att göra så jag vet inte åt vilket håll jag ska titta?? Det är verkligen tufft att plugga och jobba samtidigt! det misstaget gör jag aldrig om igen! Ska försöka att kämpa på och hålla ut tills sommarn tills jag är klar! Pust!

Nu är middagen klar!
Lev å må gott folk!;)

Love you Robert O! ;) du är mitt livs kärlek! Min kärlek till dig är oändlig!



/SandraMarie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0